Innedag innpakket i pledd

– 3 grader og litt huskaldt. Godt å sitte i godstolen foran TV. Masse sport å følge med på. Som vanlig har formiddagen blitt borte fordi senga har fanget meg. Nara var fryktelig urolig i natt. Nesten som om hun hadde mareritt. Jeg brukte lang tid med å roe henne ned. Etterpå fikk jeg ikke sove igjen og siste del av boka til Unni Lundell ble lest ferdig. Etterpå det sovnet jeg og plutselig var klokka 11.

Leste noen nyheter og blogginnlegg før jeg sto opp.

Det blir en veldig rolig dag videre. Vi kan jo verken få besøk eller besøke noen har myndighetene bestemt. 8 nye koronasmittede i Bodø i dag. 6 nærkontakter og 2 arbeidsinnvandrere som alle er i isolasjon.

Verst er det at jeg ikke kan besøke mamma. Kun 2 av oss søsken har myndighetene bestemt.

Heldigvis kommer hjemmesykepleierne som vanlig til henne.

Verdensnyhetene er som vanlig krydret av presidenten i USA. Hva skal det skrives om når en mer normal mann tar over?

Koronanyhetene har jeg sluttet å reagere på.    Et passasjerfly er savnet i Asia. Liten sannsynlighet for at noen nordmenn er ombord i flyet. Vi reiser jo ikke i disse tider.

Vil verden noen gang bli normal igjen? Eller blir det bare verre og verre for jordas befolkning?

Det føles veldig galt å være seg selv nok, men det kreves for mye å bry seg om alle ukjente som lider.

 

2 kommentarer
    1. Håper du våkna til slutt og kom deg ut og opp fra pleddet! Ja, tenker mye på det som skjer nå…blir det noengang normale tider…blir nok ikke helt som før!

      1. Jeg har vært inne hele dagen. Ute blåser det mye. Litt uling i ventiler. Vi har fyr i ovnen og varmen har spredt seg i stua. Snart får jeg servert oksesmåsteik. Livet er ikke så verst likevel. Når det gjelder resten av verden er jeg mer usikker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg