Ingen soving i natt.

En sovende Pikachu på toppen av vekkerklokka var ikke til hjelp inatt. Jeg var så dum at jeg googlet dobbeltsyn på nettet. Min kjære mente at det var dobbelt så mange fotballspillere som er lovlig i kamper da vi skulle se kamp i går på TV. Han har i tillegg flyttet seg veldig nært skjermen den siste tiden.

Når jeg googlet var det de mest fryktelige sykdommer som  kom opp.

Jeg så for meg det verst tenkelige som kunne skje med min kjære.

Jeg prøvde flere ganger å legge fra meg boka for å sove, men det nyttet ikke.

Det første jeg gjorde da jeg sto opp var å ringe fastlegen. Det er mulig hun som tok telefonen hørte hvor desperat jeg var. Han fikk time med en gang. Han er heldigvis helt ok. Sånne dobbeltsyn i ny og ne er visst helt vanlig.

Nye briller må han nok få seg.

Happy ending altså. Jeg blir nok trett før kvelden er omme, men det takler jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg