Idag er jeg blitt 75 år.

Idag serverte jeg lapskaus til de 13 som har vært her i anledning min bursdag. Barn og svigerfar, samt søstre og bror med ektefeller. 2 jeg er tante til. Alle likte maten.

Jeg har fått mye fint. Flere flasker vin og sprudlevin. 2 blomster. ( se bilder).

Håndstrikket skjerf. Fingerhansker til bunad.

Ei spesiallaget glimtlue. Siden jeg synes de originale luene er for store til meg hadde min datter kjøpt en gul lue størrelse 6 – 8 år og sydd på glimtlogo. Den passet akkurat.

Nå er langbordet ryddet bort. I morgen kommer noen venninner av meg men vi klarer oss med det vanlige spisebordet.

Litt rart å bli hele 75 år uten at jeg føler meg gammel. Noe som jo er bra.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg