I går kveld skjedde det.

Tennene min er ikke verdens fineste, men de fungerer som de skal dersom de holdes ved like. Den siste måneden har jeg hatt en ventetann mens min nye tann blir laget.

I går kveld datt ventetannen ut. Jeg fikk time idag hos min tannlege. Min nye tann var kommet, men så passet den ikke. Jeg fikk dermed satt inn ny ventetann og ny time 25.februar.

Jeg er veldig glad for at tennene mine har vært mulig å redde opp igjennom årene.

Da jeg var barn var ikke tannhelsen den samme som idag og jeg hadde mye tannpine i unge år.

Enda gjenstår det at tennene behandles likt med resten av kroppen når det gjelder økonomisk hjelp fra nav.

Heldigvis har jeg råd til å betale selv, men vet at mange sliter med høye regninger.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg