I dag har jeg sett stjerner

Først så jeg stjerner jeg ikke ønsket å se. Jeg klarte å gå i full fart mot et vindu. Heldigvis knuste ikke glasset. Det var venstre side av ansiktet som fikk seg en trøkk. Det var skikkelig vondt. Jeg er fremdeles nummen og har også vondt i hodet og nakken. NB: jeg så ikke på mobilen da det skjedde. Etterpå var jeg i Stormen og hørte på Hekla Filharmoni. Altså Hekla stålstrenga og Arktisk Filharmoni som holdt julekonsert. I tillegg til julesanger fremførte de også folkemusikk. En fin førjulstund i fullsatt storsal. Flott lyssetting økte opplevelsen. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg