I dag er det ok vær

Både blomster og jeg liker meg bedre når  ikke regnet siler ned.

Ingen vind og 16 grader er ok.

Jeg har hatt kontornatt. Jeg fikk unna ganske mye. Og det er ofte at jeg jobber bedre på natta.

Nå skal vi hjem for noen dager. Bursdagsfeiring for eldste sønn og datter på onsdag.

Jeg klarte å føde på samme dato med 14 års mellomrom.

Først må jeg varme vann til oppvask. Vårt gassystem for varmt vann har sviktet oss.

Ikke noe artig å vaske opp for hånd heller. Men det må gjøres. Sånn er det bare.

2 kommentarer
    1. Du er som en blomst du ja, det er jo ganske kult da, men jeg må si jeg ble imponert over å lese at du fikk barn på samme dato. Du og mannen har vært veldig flink å holde varmen på vinteren skjønner jeg 😜

    2. 3 barn er ikke mye å skryte av, men ungdom flest idag får jo ikke barn før de nesten er for gamle. Veldig trist at det er blitt slik.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg