Hyttelivet

Havna trenger pleie. Min bror har tatt opp arven etter pappa. Dette er andre gangen han mudrer og kjører bort sand og stein fra bunnen. Flåten og båtene er forvist fra havnen og gravemaskin og traktor med vogn har overtatt. Lass etter lass kjøres bort og legges i fjæra et stykke unna. Det er lang fjære disse dagene og mulig å jobbe lenge av gangen. Min bror har fått god hjelp fra min svoger. Jeg synes de er både modige og tøffe når de jobber med de store redskapene. Det vi er spent på er om maskinene virker uten problem til arbeidet er avsluttet om noen dager. Disse har tjent oss trofast i veldig mange år. Min bror er lik min pappa en tusenkunstner når det gjelder å holde dem i orden. Været har vært på vår side, og letter arbeidet. Dagen idag er intet unntak. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg