Hytta

Dette bildet har alltid vært tilstede i mitt liv. Det hang på veggen i fin stua da jeg var barn. Det er ikke noe ekte maleri men det gjør meg godt å se på bildet. Det skaper en god følelse inne i meg. Jeg hadde en flott barndom her i Reinvik og er veldig takknemlig for at vi fikk overta huset her. Det er her jeg virkelig føler meg hjemme. Selvfølgelig er jeg glad for at foreldrene mine flyttet til Bodø. Det ble etterhvert umulig å bo på et veiløst gårdsbruk. Men de har hele livet tatt vare på stedet her. Idag plaskregner det her. Sikkert veldig bra for naturen å få bløytet seg. Det var veldig tørt i marka. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg