Hva skjer 22022022.

Det er noe som ligner på krig i Europa. Russland og Nato klarer ikke å bli enige om at fred er det riktige alternativ.

Jeg vil ikke si at jeg er redd for krig på Norsk jord. Akkurat nå øver natolandene på krig i landsdelen vår. Ute i Barentshavet øver Russland på krig. Jeg har inntrykk av at det øves på krig i hele Europa.

Her hjemme skinner sola inn igjennom skitne vinduer. Vi har hatt flere dager med nydelig vintervær. Vinterferien er neste uke het i nord.  Det er ikke sikkert været er like godt da, men for oss har det ikke mye å si. Vi starter ikke med å dra til hytta før det nærmer seg påske.

Jeg har travle dager på kontoret. Mange regnskap venter på tur for å bli omgjort til et ferdig årsoppgjør.

I kveld skal jeg på turntrening igjen. For en uke siden måtte jeg stå over siden jeg var nyoperert i øynene. Nå har jeg vent meg til mitt nye syn og er klar for trening.

Selvfølgelig lærte de noe nytt forrige gang. Så nå må jeg “hoppe etter” til også jeg lærer trinnene.

Ja,ja. sånn går nu dagan.

 

2 kommentarer
    1. Jeg er også bekymret for hva som skjer i Ukraina nå.
      Det høres skummelt ut.
      Akkurat i dag er en positiv dag for oss. 22.02.2022 fyller eldstemann 30 år.
      Morsomt med sånne spesielle tall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg