Hurra! Mine dataproblem er løst.

Det var en “krangel” mellom Google og Microsoft som ødela for meg. Det ble umulig for meg å bruke outlook. Jeg fikk ikke sendt ut faktura fra mitt faktureringssystem.

Heldigvis fant min sønn til slutt ut hvordan problemet kunne løses.

Jeg er kjempehappy. Ikke enkelt for meg å skjønne dataspråket.

Nesten som om jeg visste at jeg en gang i framtiden ville få bruk for datahjelp.

Vi kjøpte oss en Commodore da guttene var små.  Min eldste sønn gikk også på datakurs for å lære programmering.

Dette ble etterhvert yrket hans og jeg kan altså nyte hans ekspertise.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg