Hjemmekarantene dag 7

Lørdag i karantene. Vår kjære datter kom med 3 bøtter maling til oss. Vi har startet med første strøk på pipa. På bilde min mann i maleklær. Tøff ikke sant? Det er min jobb å etter male der rullen ikke kommer til. På kvelden drakk vi flaskene med karantene øl vi fikk i gave. Utrolig godt øl syntes både min mann og jeg. Guttene er blitt veldig flinke til å brygge godt øl. Jeg håper vi får lov til å dra på hyttene våre i Reinvik om ikke veldig lenge. Der kan vi håpe på å få smake mer av ølsortene de brygger. Siden Reinvik ligger i en annen kommune får vi ikke dra dit enda. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg