Hjemmekarantene dag 3

Jeg er ikke helt kvitt forkjølelsen enda, men jeg fikk jobbet en del på kontoret. Jeg tenker også på oppussingen vi skal gjøre. Vi aksepterte et tilbud på nytt kjøkken rett før ferien. Vi er litt usikre på hvilken farge vi skal velge. Det er vanskelig å bestemme seg ved hjelp av brosjyrer. Vi må nok vente til karantenen er over. Vi prøver også ut hvilken farge vi skal male pipa og resten av murveggen i. Ute sner det mye. Når våre forkjølelser er over må det måkes vei til huset, og vofsene må få seg en tur ut. Det er lov å lufte dem selv om vi må holde oss unna folk. Jeg orker ikke å skrive om det som skjer utenfor hjemmet. Jeg så på Debatten i nrk. Dommedagsprofetier burde vi sluppet å høre på. Jeg er sikker på at alle gjør det som er mulig i denne situasjonen. Jeg er også glad for at min yngste sønn er tilbake fra Thailand. Alle mine nærmeste er så trygg de kan være i disse tidene. Det takker jeg for. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg