Hjemmekarantene dag 2

Dag 2 er i forkjølelsens tegn. Jeg nyser i ett og har rennende nese. Vanskelig å sitte oppreist ved datamaskinen og jobbe siden nesen renner og bilagene blir lidende. Det ble mange timer foran tv i stedet. Jeg sverger til nyhetssendinger mens min mann heller vil se noe mer hyggelig. Det ble stekt kveite til middag. Regner med at vi får bedre plass i fryseren etter disse 14.dagene. Vofsene maser ikke for mye enda de kun får gå litt i løpestrengen. Så lenge jeg føler meg syk vil jeg ikke gå tur med dem. Jeg lurer på hvordan samfunnet blir når alt dette er over. Jeg tror ikke at alt blir som før. Kanskje vil de fleste land fortsette med å ha stengte grenser i lang tid. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg