Hjemmekarantene dag 16

Nå har jeg vært og testet meg for koronaviruset. Litt ubehagelig var det. Det tar 2 til 3 dager før jeg får vite resultatet. Jeg har tro på at jeg ikke har fått viruset. Jeg må bare være sikker før jeg besøker mamma. Her hjemme males det fremdeles. Nye 15 liter er bragt hit idag. Da vi skulle flytte tv, fordi vi skulle male skapet det sto på, mistet vi lyden på den. Jeg har lyd direkte på ørene, men min mann har ingen lyd. Siden vi fremdeles er i karantene kan vi ikke få eksperthjelp hos våre barn.                                                  Linsi er heldigvis bedre idag. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg