Hjemmekarantene dag 13

Linsi føler seg ikke helt bra. Hun sover mye og vil ikke ha mat. Første gang at hun ikke spiser mat jeg vet at hun liker.  Hun er født 3.5.2007. Snart 13 år og en gammel dame altså. Det blir veldig rart den dagen hun ikke er sammen med oss lengere. Det ser ikke ut som om hun har vondt. Hun sover for det meste.   Nest siste dag i hjemmekarantene. Ute snør og regner det om hverandre. Jeg gleder meg til jeg kan kjøre bil igjen. Det er 3 uker siden sist jeg satt bak rattet. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg