Hjemmekarantene dag 10 og 11

Jeg flytter blomster og ting rundt i huset 
Her jobbes det. Bra å ha planer om oppussing akkurat i disse tider. Når man først begynner må man stå på. Min handymann liker å jobbe på denne måten. Noen ganger blir det heftige diskusjoner om fargevalg. Selvfølgelig vinner jeg de fleste gangene. Så også med takmalingen. Min mann ville ha det litt  lysere, men er nå enig med meg. Pipa har fått første malingstrøk og det samme med taket. Dette tror jeg blir veldig bra tilslutt. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg