Historien om denne flasken

Da jeg skulle feire min 70 årsdag kjøpte jeg denne flasken på nett. De hadde den ikke på polet i Bodø.  Jeg skulle prøve ut forskjellige velkomstdrinker. 99 gjester var invitert og jeg ville ha den perfekte velkomstdrinken.

Flasken kom og jeg hentet den på polet i Bodø.

Jeg hadde betalt på forskudd.

Så fikk jeg flere purringer på at jeg måtte hente den  og gav beskjed om at den var hentet og betalt.

Det nyttet ikke. Flere purringer kom og tilslutt fikk jeg pengene tilbake på kontoen.

Den ble ikke brukt til velkomstdrink og enda er ikke flasken helt tom. God likør til prisen av kr. 0

Vi har hatt koselig besøk av min søster og svoger i kveld og litt av innholdet i flasken er drukket.  Hver gang jeg koser meg med likøren tenker jeg på historien bak.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg