Helga er en saga blott.

Lik denne rosa som ser litt sliten ut føler jeg at helga har gått.  Idag er det mandag og jeg er enda i dårlig humør men håper på bedring i løpet av uka.

Det er ikke kroppen men humøret som er problemet.

Selv god mat (pinnekjøtt med kålrabistappe) hjalp ikke.

Kanskje er det den tidlige vinteren som er problemet?

Kanskje er det tanken på at jeg snart runder 75 år som tynger?

Kanskje er det tanken på at jeg fremdeles skal gjøre mange årsoppgjør over nyttår?

Egentlig gleder jeg meg til adventstid og julehelga. Jeg har mye å glede meg til. Jeg vet det. Jeg MÅ bare finne tilbake mitt gode humør.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg