Helg i heimen

geranium er en villig blomst. Den har gledet oss hele sommer på hytta og nå altså her hjemme.

Vi skal ha en rolig helg. Litt god mat og drikke er innkjøpt. Ellers blir det tv titting. Mye krig og elendighet. Jeg klarer ikke å ta alle lidelsene inn over meg.  Men det gjør vondt å tenke på de stakkars barna på Gazastripen. At de som styrer i Israel klarer å trykke på knappen når de vet forholdene på Gazastripen.

Neste uke blir travel for min del. Jeg har mye på timeplanen i tillegg til jobbing på kontoret.

Mye jeg gleder meg til.

God helg til dere alle.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg