Handletur med innlagt lunch

Vi kjørte til City nord for å handle idag. Det var mindre folk enn vanlig på senteret. Kanskje det kalde været i tillegg til koronaen har skylda.

Vi tok oss tid til å spise lunch på coop kafeen før vi dro hjem.

Vår svigerdatter hadde bursdag tidligere i uka og jeg var innom polet for å kjøpe henne litt vin.

Rett utenfor polet sto tilfeldigvis vår sønn, og dermed fikk jeg levert gaven til henne.

I disse virustider er det ikke bare å stikke innom hjemme hos dem.

Nå er det helg igjen. Ukene går i forteste laget synes jeg. Snart nærmer det seg innleveringsfrister for både det ene og det andre for meg som regnskapsfører. Jeg skulle gjerne hatt litt lengre uker i disse dager.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg