Hageliv hjemme.

Nara koser seg i sola blant løvetann.

Min kjære er i gang med å fjerne overflødig gress og løvetann  fra plenen.

Gressklipperen durer utenfor huset hvor jeg er nødt til å være på kontoret.

Frist for å sende inn skattemelding mva. for 2 termin er i morgen.

Når jeg prøver å sende inn får jeg beskjed om at altinn har problemer og jobber med saken.

Jeg blir lettere irritert når slikt skjer.

Ja. Ja man ligger som man reder heter utrykket.

Og når jeg først har bestemt meg for å fortsette å arbeide selv om jeg er 73 år,  må jeg bare ha det så godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg