Grå stæroperasjon. Første kontroll

Tusen takk for god og hyggelig service fra Bodø øyelegesenter.

Venstre øye er bedre enn normalt etter en dag.

Litt tåke på høyre øye. Likevel klarte jeg testen for å kunne kjøre bil allerede idag. Dette var veldig uvanlig sa de. Selv vil jeg vente noen dager før jeg kjører bil.

I natt sov jeg veldig godt og jeg har ikke hodepine.

Alt vel med andre ord.

Da blir det frivilligfest på meg i kveld.

Bodø Jazz open inviterer alle frivillige til hyggelig sammenkomst med mat og drikke.

2 kommentarer
    1. Gratulerer med vel overstått op! Har tenkt på deg….veldig bra å høre at resultatet ble bra. Håper at tåka letter snart på andre øye også;-)
      Nå kan du kose deg så mye du orker ikveld;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg