Godt jobba Gunn.

Ikke bare enkelt å finne en charterreise fra Bodø i 2 uker for en sånn travel pensjonist som meg.

I tillegg er ikke min kjære enkel når det gjelder hotell.

Og altfor dyrt skal det heller ikke være.

Min søster og svoger bestilte for 3 uker i november for lenge siden og planen var å treffe dem der.

Altså måtte mye klaffe.

Vi kunne ikke bestille tidlig før min timeplan for høsten var i boks.

Den siste uka har jeg vært inne på sidene til både Tui, Wing og Apollo uten å finne en akseptabel pakke.

Datoen vi kunne reise var 26 oktober med hjemreise etter 2 uker. Vi ville ha et hotell nær stranden i Puerto rico. Min kjære liker ikke å være i høyden og heller ikke å traske opp og ned veldig mange trapper.

Vi liker også å kunne lage frokost selv og ellers ha noe mat i kjøleskapet.

Prisene var helt spinnvill. Mellom 30.000 og 100.000 for 2 uker og ingen hotell der vi ønsket å bo.

Jeg hadde nesten gitt opp håpet om å finne noe. Men da jeg prøvde i dag dukket det opp et hotell med en to- roms leilighet med havsutsikt til 25.000,- for 2 uker på akkurat riktig dato.

Sannsynligvis er det noen som har avbestillt. Og takk for det.

Jeg gleder meg til 2 uker i solen om ikke lenge.

Det eneste som står på timeplanen min disse ukene er en hjemmekamp mellom Bodø Glimt og Club Brugge i conference league.

Når den kampen spilles sitter jeg på flyet til Granka.

 

 

2 kommentarer
    1. 25 k??!! 😳🙈🐰 Helt spinnvilt!!! Men kose dere masse Gunn, dét unner jeg dere!! Puerto Rico var min første sydentur hvor jeg reiste alene. Men jeg var ikke alene der da, besøkte ei venninne og familien hennes der. Mange år siden, men knallbra tur. Igjen, kos dere masse når den tid kommer 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg