Godt inntullet i et pledd.

Jeg sitter foran TV og ser fotballkamp.

Min kjære hat fått varme i peisen. Men varmen har ikke nådd meg enda derfor sitter jeg inntullet I et mykt pledd.

Jeg har idag vært til kontroll hos øyenlegen min.

For snart 1 år siden ble jeg operert for grå stær.

Jeg klarer å se de aller minste bokstavene på skjermen. Det er visstnok veldig uvanlig.

På nært hold derimot må jeg ha briller. Jeg har veldig mange par liggende rundt omkring her hjemme. Før operasjonen var det omvendt.

Ellers en grei dag.

 

 

 

2 kommentarer
      1. Ja. Litt upraktisk men veldig godt.
        Idag har vi hatt fyr I peisen nesten hele dagen og jeg slipper å tulle meg inn i pledd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg