Fugler inne hos oss

Dette bildet broderte jeg for fryktelig mange år siden. Jeg er veldig glad i det og synes egentlig at jeg har gjort den god jobb. Nå som det er vår, ihvertfall i navnet, og fuglene kommer tilbake fra syden titter jeg opp på bildet.

På bildet nedenfor smaker det også vår. Dette serveringsfatet har vært min mormor sitt. Nå da mamma døde havnet det hos meg.

Jeg har mange ting rundt i huset som minner meg om mamma. Snart er det ett år siden hun døde. Jeg håper hun har det godt der hun befinner seg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg