Frokost og tur til båthavna

Litt brødskive med lammerull måtte Max få til frokost. Sikkert ikke vanlig kost, men når jeg er hundevakt tror jeg han forventer noe ekstra.

Etterpå har vi vært ute over en time. Vi gikk helt til havna hvor vi har båten vår. Det er fint turvær noe mange hundeeiere benyttet seg av. En av hundene fikk Max hilse på. Han er tålmodigheten selv og det gikk helt fint.

Jeg har med meg beltet jeg bruker på Nara som gjør at jeg har begge hendene fri til å fotografere.

Nedenfor noen av bildene jeg tok på turen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg