Frokost idag. Multetur i går.

Nylig plukket jordbær fra egen hage. Skåret i skiver og med litt sukker på toppen.

På denne tiden av året spiser jeg ofte dette til frokost. Iår inntas frokosten ute de fleste dagene. Også i dag med nærmere 30 grader i skyggen.

Det er nesten i meste laget med godvær denne sommeren.

I går kveld hadde jeg en fin tur og lette etter multer. Jeg fant ganske mye uten å måtte gå for høyt opp. Etter turen måtte jeg renske bæra og sylte den  før jeg kunne ta kvelden.

Jeg var nokså sliten men fornøyd.

Noen bilder fra turen igår nedenfor.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg