Frodiths utfordring: Sint

Jeg blir sint når jeg føler meg lurt. Snakket nettopp med Nortel som er mitt nye mobilselskap.

Jeg har faktisk 2 års bindingstid. Og må betale 3000 netto for å bryte kontrakten.

Gudene må vite hvordan de beregner databruk.

Egentlig hadde jeg 20 GB på en mnd. Nå i mai fordi jeg er mye på hytta måtte jeg kjøpe mer. Først 15 GB og enda en gang 15 GB og det ville ikke vært nok. Hver pakke kostet over 500 kr.

Da jeg hadde telenor holdt det vanlige abonnementet.

Nå har jeg fått omgjort  abonnementet til grenseløs data for 499 pr.mnd. men da med begrensninger pr.dag.

Jeg er opprørt og veldig sint. Nesten kvalm og jeg har meg selv å takke.

Det er ikke lurt å stole på telefonselgere.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg