Fredagspizza for en pizzahater

Denne pizza passer meg veldig godt. Hvit pizza kan jeg spise uten å få vondt i magen. Jeg er blitt helt frelst.  Min kjære er ikke like begeistret,  men sier den er ok.

Med Bådin gullpils i glasset og fotballkamp på TV.  er jeg kjempefornøyd.

Jeg har nesten glemt at Bodø har stengt ned alt som er mulig å stenge ned 1 år etter første nedstengningen av Norge.

Vi har sluppet veldig billig unna, men nå er det alvor.  Mye villsmitte av både afrikansk og og engelsk virusmutasjon. Skummelt.

Uffda. Det var pizza og øl jeg skulle skrive om.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg