Fredagskveld og litt aksjon.

Ny rett hvor potet er en av indigrensene.  Min jobb var å koke potet. Det gikk ikke helt på skinner. Potetene var store og jeg måtte dele dem før koking. Selv om kniven var liten var den veldig skarp.  Selvfølgelig skar jeg meg i venstre tommel så blodspruten sto.  Jeg ropte om hjelp og besvimte nesten. Min kjære kom til unnsetning og fikk satt på plaster slik at blodet sluttet å renne. Heldigvis var det venstre tommel så jeg er ikke altfor handicapet.

Den hjemmelagde gryteretten smakte helt nydelig. Selv min kjære var overrasket over hvor god den ble.

Rødvinen passet veldig bra til måltidet. Og hadde kanskje litt skyld i uhellet med kniven siden jeg åpnet den tidligere på kvelden.

2 kommentarer
    1. Uffda, ja kniver må man være forsiktig med, men det går som oftest verst ut over den hånden man IKKE skjærer med. Heldigvis. 🙂 Hjemmelaget gryterett er godt sikkert da 🙂 Ha en fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg