Fra min barndom 4

Mens vi enda bodde på landet og jeg gikk på skolen i Mørsvikbotn var bygdekinoen på besøk. Jeg husker ikke om det var første gang jeg var på kino, men jeg har aldri glemt denne forestillingen. Filmen het Kulla-Gulla og handlet om ei jente som passet flere barn da det brøt ut brann i huset deres. Hun berget ut barna. Men det hele var veldig dramatisk. Da vi skulle legge oss på kvelden var de voksne selv på kino og vi barna var alene hjemme. Jeg fikk fullstendig panikk og trodde at vårt hus skulle brenne ned. Når jeg skriver dette kjenner jeg enda hvor redd jeg var. Stakkars hun som jeg delte rom med. Hun har heller ikke glemt denne kvelden. Jeg tror aldri jeg har reagert så kraftig noen gang siden. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg