Fra min barndom 3

Vi flyttet til Bodø like før jeg skulle begynne i fjerde klasse. Da skolen skulle starte fikk jeg beskjed om at jeg skulle stille opp utenfor klasserom nr. 9.

Det gjorde jeg. Problemet var at det ikke var riktig klasse som var der akkurat da. 

Senere utpå høsten kom rektor inn i timen og ropte opp mitt og ei jente til sitt navn. De hadde endelig funnet oss sa rektor og fulgte oss til den riktige klassen. Vi måtte dermed lære oss navnene til en ny klasse. Bare jenter. Og vi ble etter hvert en svært så sammensveiset klasse med en super lærer. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg