Fra dagboka 1994

Jeg skrev dagbok fra 1994 til år 2000.

Jeg vil ta utgangspunkt i bøkene og mimre fra den gang.

I 1994 var min eldste sønn 23 år. Min yngste sønn 20 år og min datter 7 år.

Den 31.desember 1993 feiret vi 20 års bryllupsdag kombinert med nyttårsfeiring.

Jeg begynte å skrive dagen etter feiringa.

Det står i boka hvem som var gjester og noen av gavene.

20 røde roser hos min bror og svigerinne og en  tekanne i porselen fra mamma og pappa.

20 års bryllupsdag kalles porselen-bryllup.

Det står at vi sov hele første nyttårsdag.

Regner med at det var en flott fest.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg