Fotpleie.

Her sitter jeg og får fotbehandling. Jeg fikk gavekort på behandlingen av mine 2 sønner og svigerdatter.

Etter vel en time merket jeg stor forskjell. Det er første gang jeg har slik behandling i Bodø. Tidligere har jeg benyttet anledningen til fotpleie når jeg har vært utenlands.

Egentlig kan ikke den behandlingen jeg har fått tidligere sammenlignes med denne.

Jeg visste ikke hvor mye arbeide som var nødvendig for å gjøre føttene mine bedre.

Nå har jeg bestilt ny time I mars for vedlikehold.

Nedenfor bilder som viser føttene mine før og etter behandlingen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg