Første rusletur på Max og meg.

Første tur i nabolaget ble på 45 minutter. Det var en glede å gå tur med Max. Ikke noe bjeffing selv om vi møtte mange andre hunder. Selv om vi traff ei tispe med løpetid gikk det helt fint.

Nå har vi spist lettsaltet lammekjøtt og kålrabistappe.  Egentlig rester fra igår som jeg kunne varme i mikroen.

Også Max fikk sin del av kjøttet. Og han er veldig tålmodig og venter til han får en smakebit.

Tanken var å se litt på tv nå, men jeg har visst rotet til slik at jeg ikke får sett noe som helst på tv.

Min sønn og samboeren hans er nå på fotballkamp i Birmingham og jeg vil ikke plage dem med tvproblemer.

2 kommentarer
    1. Ser ut til at Max og du koser dere sammen.
      Godt å passe hund når han er så lett å ha med å gjøre.
      Ha en fin lørdagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg