Fjernkontroller til besvær.

Igjen måtte eldste sønn hentes. Vi mistet lyden på TV.

Nå skal det være sagt at vi har en litt komplisert ordning for lyd.

Jeg har en dings som overfører lyden fra tv direkte til mine høreapparat. Min kjære hører tv via en lydplanke. Denne kan han slå av når han ikke vil høre det jeg er interessert i.

For å kunne ha det slik må lyden på selve tvapparatet være helt avslått.

Dermed forsvinner lyden for min kjære dersom lydplanken ikke fungerer riktig.

Det var det som skjedde idag.  Nå har vi fått ny opplæring og alt fungerer slik det skal.

En velfortjent kopp med kaffe som takk for hjelpa.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg