Festivalpass

Selv jobber jeg med festivalen og kan gå på de konsertene jeg ønsker. Min mann fikk et festivalpass i julegave hos meg. Han føler seg derfor nærmest tvunget til å følge meg på konsertene. Hittil har han vært på 4 og jeg måtte la han få slippe den siste i dag. Fotballkampen mellom Arsenal og Valencia betydde mer for han enn enda en konsert. Han har også antydet at han ikke ønsker seg noe nytt pass til neste år. Det skal han selvfølgelig slippe, men noen konserter håper jeg han blir med på også neste Bodø Jazz Open. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg