Et oppussingsprosjekt

Denne vogna har stått på en låve i fryktelig mange år.

Nå skal jeg prøve å fixe den for bruk på hytta.

Det som blir vanskeligst er å finne dekk til vogna. Jeg tror ikke de som er på vogna nå kan brukes.

Jeg tenker å bruke en stålbørste til å fjerne rust før jeg maler den med sort bengalac.

Min kjære er ikke veldig positiv til prosjektet mitt.  Og jeg skjønner han godt.

Jeg kjøpte en vogn for noen år siden. Den er helt ubrukelig til  å frakte varer eller ved med.

Den tipper altfor lett.

Slike gamle melkevogner er mye stødigere.

Ja, ja vi får se om jeg får den i brukbar stand.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg