En spesiell cupkamp.

Siden Lillestrøm allerede har vunnet fjorårets cupfinale er de tjent med at Glimt vinner over dem i kveld. Dette fordi vinneren av årets cupfinale og Lillestrøm skal kjempe i en superfinale om plass i conference league.  Dersom Bodø/Glimt vinner finalen i år er altså Lillestrøm sikret plassen.

Vinner Lillestrøm finalen på nytt i år er de også sikret plassen.

Vinner derimot et annet lag finalen i år må Lillestrøm spille i en superfinalen om plassen.

Det er med andre ord gunstig for Lillestrøm å tape kampen på Aspmyra I kveld.

Hva velger de å satse på?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg