Siden Lillestrøm allerede har vunnet fjorårets cupfinale er de tjent med at Glimt vinner over dem i kveld. Dette fordi vinneren av årets cupfinale og Lillestrøm skal kjempe i en superfinale om plass i conference league. Dersom Bodø/Glimt vinner finalen i år er altså Lillestrøm sikret plassen.
Vinner Lillestrøm finalen på nytt i år er de også sikret plassen.
Vinner derimot et annet lag finalen i år må Lillestrøm spille i en superfinalen om plassen.
Det er med andre ord gunstig for Lillestrøm å tape kampen på Aspmyra I kveld.
Hva velger de å satse på?
0 kommentarer

