En snartur hjemme

 

 

 

 

 

 

 

Gjett om gresset har grodd mens vi har vært på hytta. På denne siden av stien mest løvetann.

På bildet nedenfor er gresset mer frodig. Det er nok takket være vofsene som har sin løpestreng her. De har gjøslet godt.

Jeg skal forsøke å bruke gressklipperen i morgen før jeg drar tilbake til hytta. Det er alltid min mann som klipper gresset. Jeg hadde håpet på at leieboeren skulle være her og hjelpe meg. Men den gang ei. Jeg skal gjøre et forsøk ihvertfall.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg