En slitsom dag i varmen

Jobbing på kontoret og ute hos en klient.

Levering av bilag for flere år til en klient jeg har avsluttet kontrakten med.

Litt vemodig siden jeg har ført regnskapet i veldig mange år.

Jeg har også kjørt min datter til flyplassen. Hun har endelig ferie, men velger å kurse seg i hip hop den første uka av ferien. Det føles sikkert som ferie å selv gå på kurs istedet for å være læreren.

Jeg har også fått omregistrert en traktor fra 1984 som vi har på hyttene.

Vel hjemme spiste jeg grøt fra Fjordland ute på verandaen i strålende sol. Is til dessert.

Jeg prøvde å fortsette med jobbing på kontoret, men jeg sovnet nesten av foran pc-en.

Jeg merker godt at jeg trenger mere søvn nå enn da jeg var yngre og øktene inne på kontoret er blitt mye kortere.

Dermed ble det en tur på soverommet.

Nå har jeg spist rekesmørbrød og  moreller, mens jeg moter meg opp til å fortsette jobben jeg begynte på før søvnen tok meg.

Jeg er alene hjemme mens min kjære ble igjen på hytta derfor må jeg  ordne meg mat selv.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg