En sliten men veldig stolt datter.

Min datter jobber som danselærer på Pias dansestudio og idag var det forestilling.

Løvenes konge ble tolket igjennom dans av barn og ungdom. Med god innlevelse og flotte kostymer trollbandt de publikum I over 2 timer.

Da jeg sendte skrytemail til henne etter forestillingen sa hun at det kokte en stund bak scenen. Det skjønner jeg godt tatt i betraktning hvor mange dansere som var i aksjon. Vi i publikum merket ikke noe av dette. Alt gikk som på skinner.

Siden min datter har mange forskjellige danseklasser har hun også koreografert mange av dansene som ble vist.

Jeg er fryktelig stolt av henne og jeg vet at hun blir godt likt av de unge danserne.

Jeg vet at det ligger utrolig mye arbeide bak en slik forestilling og i morgen skal det være 2 nye.

Lykke til med de også.

 

2 kommentarer
      1. Ja. Det er ikke alle som passer til denne jobben. Hun får det beste ut av ungene på scenen. Det er mange foreldre i salen som føler på stolthet denne helga.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg