En oppsummering av helga.

Det har knapt vært opphold fra regnet. Høsten er definitivt kommet.

Ivo og Max har vært på lange turer hver dag sammen med yngste sønn og samboer.

Nara holder seg nært hytta og sover mye. Ikke mye futt i henne.

Min datter har hatt det keept med kraftig reaksjon på vaksine nr. 2. Hun har for det meste tilbrakt tiden under teppet.  Heldigvis var hun bedre idag og følte seg frisk nok til å kjøre hjem.

Eldste sønn og min handymann forsøkte å koble våre nye batteri sammen med resten av solcelle-utstyret. Selvfølgelig manglet det noen kabler. Bra at elvstrømmen fremdeles gir oss strøm.

I tillegg oppdaget min handymann, etter å ha snakket med coop obs før helga, at vi hadde fått feile fester til solcellepanelet. Vi hadde fått for vegg istedet for tak. Nye er bestillt, men merarbeide blir det jo.

Jeg har sløvet for det meste. Noen turer i skog og fjære har det blitt.

Og jeg har spist mye god mat og nettopp blandet blokkebær, sukker og 60% sprit i et norgesglass. Skal stå i kjelleren til neste sommer. Og da blir det omgjort til deilig likør.

Koselig å ha alle barna samlet her og veldig stille etter at de dro.

Klart det blir litt styr med 6 voksne og 3 vofser, men gleder meg allerede til neste gang det skjer.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg