En ny uke er igang.

Mandag og en nesten tom avtalekalender.

Kun turntrening tirsdag kveld vet jeg om pr. nå.

Dersom jeg ikke får nytt havari når det gjelder pc eller mobil kan jeg kanskje få unna en del plikter på kontoret.

Jeg trenger å arkivere bort bilag for 2020 og forberede meg på årsoppgjør 2021 og løpende regnskap for 2022.

Jeg har bestemt meg for å fortsette for fullt neste år også. Jeg blir 73 år neste måned, men føler ikke at min alder er noen hindring enda.

Været er fint idag selv om noen mørke skyer lurer der ute.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg