En minnerik dato. 31.august

Den 31.august 1971 fikk jeg min første sønn og den 31.august 1987 kom min datter til verden. Den dagen hun ble født skulle vi egentlig feire 16-årsdagen til min sønn. Ved 12-tiden på dagen kom veene og vi måtte skynde oss til sykehuset. Vår sønn var på skolen og den gang var det ikke enkelt å få gitt beskjeder. Så da han kom hjem var ingen hjemme og det var ikke noe som viste at det skulle feires bursdag med gjester. Heldigvis gikk fødselen greitt. Min mann rakk bakeriet som den gang stengte klokka 17. Han kjøpte kaker og skyndte seg hjem og fortalte vår sønn at han hadde fått en søster i bursdagsgave. Da gjestene ankom bursdagen klokka 18 fikk de vite at vår datter var født. De har siden delt og feiret dagen sammen. Også i år skal vi samles. Denne gangen hjemme hos min datter. På bildene smiler de til verden og heldigvis har verden smilt tilbake. Jeg er kjempeglad i dokker. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg