En liten oppdatering

En giftig sopp symboliserer hvor irritert jeg er fordi jeg var uforsiktig og mistet mobilen ned på gata.

Selv om jeg vet at jeg får ny mobil pga. forsikringen jeg hadde blir det mye arbeide med å oppdatere den.

Når det ikke er mulig å flytte data over fra den ødelagte mobilen blir det mye arbeide. Jeg har et lite håp om at noe kan rekonstrueres via PC og min side på telenor.no.

Jeg har timeavtaler som må oppdateres og mange apper som må lastes ned. UFF! UFF!

Jeg føler meg som ei sutreguri. Og jeg har bare meg selv å skylde på.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg