En helaften.

Min bursdagsgave til min kjære var middag på Ramsalt med påfølgende konsert.

En av mine søstre og hennes kjære var sammen med oss.

Vi startet med å ta buss til sentrum klokka 17.10.

Bordet var bestillt til klokka 18.00. Her spiste vi en treretters meny med vin til. I tillegg kaffe avec.  Klokka 20 var det innslipp på konserten på samme hotellet. 500 hadde kjøpt billett og bare et fåtall fikk sitteplasser. Siden vi var nærmest først i køen kunne vi sitte under den lange konserten.  Først Magnolia Jazzband før Bodø Bigband og Adam Douglas overtok scenen. En fantastisk konsert arrangert av Bodø Jazz Open. Eller festaften som  festivalen kalte konserten. Og fest ble det virkelig. Da konserten sluttet litt før midnatt var vi klar for en pubtur. Nordlændingen pub hadde levende musikk og et dansegulv som både min søster og jeg fant bruk for. Jeg klarte også å få min kjære med på litt svingdans.

Der ble vi til nærmere 3 på natta før nattbussen tok oss hjem.

Det ble virkelig en helaften. Og det merkes godt idag. Egentlig skulle jeg vært på frivilligfest i kveld, men formen har ikke vært den beste. Nå blir det vannvogna i flere uker.

2 kommentarer
    1. For en herlig helaften det så ut til å være 😀 Det er slike bursdagsgaver som er kjekke å få – og kanskje ha til gode og vente på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg