En frustrerende dag.

Da jeg skulle trakte kaffe til frokost nektet kaffetrakteren å samarbeide. Alt så ok ut da jeg trykte på startknappen, men ingenting skjedde.

Det var stusselig uten den vante koppen med kaffe.  På bildet er vår nye trakter. Vi måtte bare ut og kjøpe ny i fadelig fart.

I tillegg har jeg hatt problem med årsoppgjørsprogrammet.

Jeg sendte inn problemet til dem som har laget programmet uten å forstå hva de ba meg gjøre.

Tilslutt måtte jeg hente inn eldste sønn for hjelp. Han løste problemet mitt på 2 sekund.

Sånn går nu livet.

Nå gjenstår bare 5 skattemeldinger så er jeg i mål i år også.

Aller mest er jeg frustrert over været. Det har vært flere hagleskurer i dag.

Det blåser kraftig i vindkastene og vi har dermed ikke kommet oss til hytta slik planen var. I tillegg er det ikke anbefalt å kjøre uten vinterdekk i høyden. Dermed blir det et langt opphold her hjemme.

Jeg håper bare at alt er ok på hytta. At det nye taket på paviljongen fremdeles er helt og at ingen møbler har stukket til fjells.

Klumpen i magen som dukker opp når jeg er irritert og lei er enda på plass. Jeg håper jeg klarer å roe meg ned i løpet av natta og at været blir bedre.

På bildet ser dere store hagl på verandaen. Heldigvis smelter de fort.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg