En fantastisk bærtur.

 

Egentlig for mye sol og for varmt for bærplukking, men en fantastisk tur sammen med svigerdatter og Ivo.

Litt langt å gå hjem med mange kilo multer og blåbær for en gammel skrott som min. Men veldig godt å sette seg i sofaen med en boks øl.

Jeg måtte sette meg ned flere ganger på turen hjem for å hvile. Kramper i tærne fikk jeg også. Varme støvler i 24 grader+ er ikke min greie. Jeg går vanligvis barføtt.

Nedenfor bilder fra et stoppene. Ivo elsket å bade i havet. Jeg har flere ganger tatt meg et bad her etter en fjelltur. Vannet renner nedover mange berg og blir varmet opp av sola.

Derfor er det herlig å bade her. Siden vi skulle gå hjem istedet for å bli hentet var det bare Ivo som badet i dag.

Nedenfor noen bilder fra stedet.

 

2 kommentarer
    1. Deilig med en tur. Jeg har også gått mange turer nå i flere varme dager 😀 Men det er litt godt også, sette seg i skyggen å spise osv. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg