En effektiv slankemetode.

Før jeg ble syk viste vekta 56,9.

Nå 54,2. Det er ikke fordi jeg har nektet å spise men magen min ønsket ikke å beholde det jeg ga den.

Nå er det for meg å få magen til å oppføre seg som normalt igjen.

Jeg føler meg svimmel og slapp og det er jo ikke så rart. Fredag var siste gangen jeg spiste som normalt.

På kontoret venter mange mailer på å bli besvart. Jeg skal gjøre et forsøk i dag. 2 skiver med syltetøy har jeg spist samtidig som jeg sa til dem: lykke på reisen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg